alexa

Herkül: Efsane Başlıyor Hobbit açlık oyunları escape plan Son kalan Para avcısı last vegas zafere hucum rush gravity kaptan phillips 12 yıllık hasret

 
 

Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gladyatör - Gladiator (2000) - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download
Yazar Konu
HUSSO Çevrimiçi
*The Godfather*
*
forum avatarı

Mesaj Sayısı : 2,146
Yer: İstanbul
Favori Aktör: Russell Crowe
Rep Puanı: 98
Yorum: #1
Dvdrip Gladyatör - Gladiator (2000) - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download


[Resim: 8pR8F.jpg]

[Resim: NB43J.png]

Gladyatör - Gladiator (2000)

[Resim: hJohw.png]

DVDRip - Türkçe Altyazılı

[Resim: FhSsM.png]

8.5/10 Oy: 495,619

[Resim: WcR9p.png]


Roma İmparatorluğu'na en parlak dönemi yaşatan General Maximus, girdiği bir meydan savaşından daha zaferle çıkar, artık tek hayali bir an önce evine dönerek karısı ve ailesine kavuşmaktır. Fakat, zamanın Roma İmparatoru Marcus Aurelius, Maximus'a önemli bir görev verir ve iktidara sahip çıkmasını ister. Bunun üzerine imparatorun oğlu olan Commodus, iktidarın elinden alınacağını anlayınca general ve ailesini öldürme emri verir. Maximus ölümden zor kurtulur ve gladyatörler arenasına sürgün edilir. Yıllar sonra Roma'ya geri dönen güçlü gladyatör Maximus'un tek amacı Commodus'u öldürerek karısı ve oğlunun katledilmesinin intikamını almaktır.

[Resim: BbgkJ.png]


[Resim: Y2GAl.jpg]


[Resim: M0SZ6.jpg]


[Resim: 4HCPe.jpg]


[Resim: pIJh4.jpg]


[Resim: G1Ex3.png]





[Resim: byzns.png]


.rar Gladiator.rar Eklentiyi indir...
Boyut: 89.53 KB İndirme: 132
Torrent paylaşımlarının devam edebilmesi için lütfen indirdikten sonra torrenti programdan kaldırmayın yani SEED yapın.


Görevimden ayrıldım. Lütfen bir sorun yaşadığınızda yetkililere ulaşın.


[Resim: A4AEsVk.gif]
28-12-2012 17:09
Alıntı ile Cevapla
1453 Çevrimdışı
1453 F.S.M 1453
*
forum avatarı

Mesaj Sayısı : 1,111
Yer: 1453=İST@NBUL=1453
Favori Aktör: ROB3RTO B3NİGNİ
Rep Puanı: 7
Yorum: #2
RE: Gladyatör - Gladiator (2000) - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download
mükemmel bir paylaşım site giderek coşuyor yaaaaa brawooo husso çoğu ımdb film listesi......

[Resim: fetih-%C3%B6zel%20ders.jpg]
Ben kimmiyim?
Ben tarihinde 125 devlet 16 imparatorluk kurmuş...
Ben 5000 yıllık tarihinde 50 yıl tutsak kalmış, 50 yılda 250 ayaklanma yapmış...
Ben korkusundan binlerce kilometre duvar örülmüş...
Ben karadan gemiler yürütmüş, çap açığ çap kapatmış...
Ben dünya ya boyun eğdirmiş...
Ben öldü dendiğinde dirilmiş...
Ben Çanakkale'de yedi düveli denize gömmüş....
Kahramanların Evladıyım...
28-12-2012 18:19
Alıntı ile Cevapla
HUSSO Çevrimiçi
*The Godfather*
*
forum avatarı

Mesaj Sayısı : 2,146
Yer: İstanbul
Favori Aktör: Russell Crowe
Rep Puanı: 98
Yorum: #3
RE: Gladyatör - Gladiator (2000) - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download
[amquote]
(28-12-2012 18:19)1453 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  mükemmel bir paylaşım site giderek coşuyor yaaaaa brawooo husso çoğu ımdb film listesi......
[/amquote]

Aklıma Film Gelmiyor Bende Açıyorum Listeyi Baştan Aşağıya Yapıştırıyorum Big Grin Evet Site Yavaş Yavaş Coşuyor. Birde Üyelerimiz Yorumlarından Kaçınmasalar. Sizin Gibi Olsalar. Biz Hiç Kazanç Elde Etmeden Onların Beğenisi İçin Yapıyoruz. Bir Teşekkürü Çok Görmeseler Keşke Smile

Görevimden ayrıldım. Lütfen bir sorun yaşadığınızda yetkililere ulaşın.


[Resim: A4AEsVk.gif]
28-12-2012 18:21
Alıntı ile Cevapla
1453 Çevrimdışı
1453 F.S.M 1453
*
forum avatarı

Mesaj Sayısı : 1,111
Yer: 1453=İST@NBUL=1453
Favori Aktör: ROB3RTO B3NİGNİ
Rep Puanı: 7
Yorum: #4
RE: Gladyatör - Gladiator (2000) - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download
[amquote]
(28-12-2012 18:21)HUSSO Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-12-2012 18:19)1453 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  mükemmel bir paylaşım site giderek coşuyor yaaaaa brawooo husso çoğu ımdb film listesi......


Aklıma Film Gelmiyor Bende Açıyorum Listeyi Baştan Aşağıya Yapıştırıyorum Big Grin Evet Site Yavaş Yavaş Coşuyor. Birde Üyelerimiz Yorumlarından Kaçınmasalar. Sizin Gibi Olsalar. Biz Hiç Kazanç Elde Etmeden Onların Beğenisi İçin Yapıyoruz. Bir Teşekkürü Çok Görmeseler Keşke Smile
[/amquote]

aslında bi fikrim warda saçma olur diye yazmadım admine bence ya teşekkür etmeden gizlilik olsun yada abonelik zorunluluğu olsun yoksa yüzeysel geçiş oluyor buda benim sinirimi bozuyor yani sonuna kadar haklısın kardeşim ahmaklık biz insanlar için işte sen dewam et emeklerinizi görenler için.......

[Resim: fetih-%C3%B6zel%20ders.jpg]
Ben kimmiyim?
Ben tarihinde 125 devlet 16 imparatorluk kurmuş...
Ben 5000 yıllık tarihinde 50 yıl tutsak kalmış, 50 yılda 250 ayaklanma yapmış...
Ben korkusundan binlerce kilometre duvar örülmüş...
Ben karadan gemiler yürütmüş, çap açığ çap kapatmış...
Ben dünya ya boyun eğdirmiş...
Ben öldü dendiğinde dirilmiş...
Ben Çanakkale'de yedi düveli denize gömmüş....
Kahramanların Evladıyım...
28-12-2012 18:52
Alıntı ile Cevapla
HUSSO Çevrimiçi
*The Godfather*
*
forum avatarı

Mesaj Sayısı : 2,146
Yer: İstanbul
Favori Aktör: Russell Crowe
Rep Puanı: 98
Yorum: #5
RE: Gladyatör - Gladiator (2000) - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download
[amquote]
(28-12-2012 18:52)1453 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-12-2012 18:21)HUSSO Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-12-2012 18:19)1453 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  mükemmel bir paylaşım site giderek coşuyor yaaaaa brawooo husso çoğu ımdb film listesi......


Aklıma Film Gelmiyor Bende Açıyorum Listeyi Baştan Aşağıya Yapıştırıyorum Big Grin Evet Site Yavaş Yavaş Coşuyor. Birde Üyelerimiz Yorumlarından Kaçınmasalar. Sizin Gibi Olsalar. Biz Hiç Kazanç Elde Etmeden Onların Beğenisi İçin Yapıyoruz. Bir Teşekkürü Çok Görmeseler Keşke Smile


aslında bi fikrim warda saçma olur diye yazmadım admine bence ya teşekkür etmeden gizlilik olsun yada abonelik zorunluluğu olsun yoksa yüzeysel geçiş oluyor buda benim sinirimi bozuyor yani sonuna kadar haklısın kardeşim ahmaklık biz insanlar için işte sen dewam et emeklerinizi görenler için.......
[/amquote]

Aslında paylaşımları açması iyide oldu. Çünkü adı üstünde paylaşmak.. Yani bazı sitelerde görüyorum üye olmadan göremezsiniz diyor. Nerede kaldı bunun "paylaşım"ı. Artık sizde olmasanız zaten film falan paylaşmazdık Tongue

Görevimden ayrıldım. Lütfen bir sorun yaşadığınızda yetkililere ulaşın.


[Resim: A4AEsVk.gif]
28-12-2012 18:57
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
71080p Akıl Defteri - Memento (2000) - Türkçe Altyazılı - 1080p x264 - Torrent indir BlueTiger 7 1,616 10-04-2014 10:19
Son Yorum: almora331
Bluray Star Wars Complete - Star Wars Serisi - 1080p - Türkçe Altyazılı - Torrent İndir - Torrent Download HUSSO 15 5,138 26-02-2014 04:47
Son Yorum: barismert98
Dvdrip Kara Şövalye - The Dark Knight (2008) - Türkçe Altyazılı - Torrent indir Download Askiller 7 1,848 24-02-2014 11:24
Son Yorum: ayto35
Brrip Bir Rüya İçin Ağıt - Requiem for a Dream (2000) - Türkçe Dublaj - Torrent indir Torrent Download Askiller 6 2,338 14-02-2014 08:28
Son Yorum: zakcapinar
Hdrip Özgürlük Yolu - Into the Wild (2007) - Türkçe Altyazılı - Torrent indir Torrent Download V-JasonS. 5 1,387 14-02-2014 08:16
Son Yorum: zakcapinar

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi